Förberedelser

Denna dag går i städandets och förberedelsernas tecken. Jobbar dubbelnatt från och med idag till torsdag. Hur jag sedan ska orka med att ordna tre kalas tre dagar i rad vet jag inte, men har ju själv planerat (dock inte arbetslistan...). Men det är ju roliga saker man har att se framemot så vetja jag orkar :). Om inte annat får jag väl ta en tupplur mellan varven. 
 
Hela eftermiddagen igår gick också åt till kalasförberedelser. Stryka dukar, förlänga matbordet, tvätta och plocka. Ser tyvärr inte ut att bli det bästa vädret to-lö (fast jag beställt sol och 25 grader). Men vad kan man. Blir väl att duka här inne då. Bäst att förbereda för både och, så får man se sen vad det faktiskt blir för väder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0