Födelsedagsfirande och sista lediga dagen

Igår fyllde min syster Ulli år, så vi blev bjudna på kaffe och tårta och lite annat smått och gott. Cecilia hade målat en riktigt fin tavla åt sin mor.
 
 
Idag är det min sista lediga dag, imorgon är det slut så semestern. Skulle nog kunna vara ledig många veckor till, men måste väl ta tag i vardagen också. Helgen har inte varit den roligaste (fast jag nog gjort en massa roliga saker också), då Johnny jobbat i princip dygnet runt, men som tur händer det inte ofta att han jobbar så mycket. 
 
Solen skiner och himlen är blå, men mätaren visar -7 grader, var är våren? Blir nog ett besök vid matbutiken idag, annars har jag inga speciella planer för dagen. Hoppas solen är här för att stanna, man blir genast på bättre humör då den visar sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0