En bra dag på jobbet och sedan gym

Hade en bra dag på jobbet idag. Mitt i allt var man extra personal så passade på att vara och storhandla mat till boendet. Eftermiddagen gick åt till att vara ute och gå med ett flertal klienter, åtminstone jag fick varmt! 
 
Efter jobbet for jag en sväng via Ewa och Adam, men hittade inget av intresse. Sedan räckte orken ännu till en timme i gymmet och en halvtimme LSB Total. Var ganska så gott med mat sedan då man väl kom sig hem. 
 
Nu ska jag bara ligga raklång på soffan resten av kvällen, misstänker jag kommer att ha sjukt både här och där imorgon. Snart snart är det fredag och vintersemester :). Bara en natt kvar att jobba innan dess.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0