Semester!

Då var den efterlängtade semestern äntligen här. Får vara ledig 5 veckor framöver. Jobb igen 2.8. Ska bli skönt att få göra vad jag vill (hoppas jag). Misstänker dock att jag inte kommer vara hemma så mycket, men det blir som man planerar. Har redan inplanerat ett besök till Jakobstad, resa till Sverige, flera loppisrace, en och annan auktion, födelsedagar som ska firas, sommarteater och mycket mera. Dessutom vill jag ju hinna ut med båten också. Mycket man ska hinna med. Men får nog planera in någon lat dag där emellan. Måste ju ladda batterierna så man orkar jobba hela mörka hösten också.
 
 
Om ni tycker jag har inplanerat alldeles för mycket så är det kanske så, men trivs bäst då det händer något. Hinner nog sitta hemma i höst och vinter. Dessutom är det ju på sommaren då allt händer.
 
Imorgon börjar sommarprogrammet med två auktioner. Ett av mina största intressen förutom loppis. Får se vad man hittar för intressanta saker. Roligt om man hittar något, men ännu mer intressant att följa auktionen och se vad allt börjar kosta. Ganska lärorikt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0