Höstväder mitt i sommaren

Idag har jag gjort absolut ingenting. Ja eller om man räknar med att jag suttit framför datorn hela eftermiddagen så har jag väl gjort någonting. Kokat mat samt haft besök har jag också hunnit med. Ute blåser det för fulla muggar och regnar lite då och då. Riktigt höstväder så här på försommaren. Lockar inte att gå ut och göra något. Ibland måste man unna sig att göra ingenting också, eller bara det man har lust med. 
 
 
Ikväll antar jag det blir en lugn hemmakväll. Hade egentligen planerat att åka till Lillö, men 9 grader och hård blåst är nog inte det bästa villavädret och inget båtväder heller för den delen. 
 
Kanske man ser en bra film. Under eftermiddagen såg jag Paranormal Activity 1, lite hemsk var den nog, men trodde den skulle vara värre, därför har jag inte vågat se den förut. Till kvällen vill jag nog hellre se en komedi.
 
Vilken komedi rekommenderar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0