En måndag i juni

Får väl försöka återgå till vardagen nu då. De flesta spåren av helgens alla fester är borta, all disk diskad och så vidare. Bara maten i kylen som inte är uppäten ännu, men det mesta har nog gått åt. Vill nog inte äta paj en femte dag. Idag blir det nog riktig mat och med det menar jag en smaskig köttbit med tillbehör. 
 
Igår då vi var till Målarbackan passade jag på att ta lite bilder av försommarens blomster. Bäst att passa på, sommaren är kort.
 
 
Blir nog ett besök till gymmet idag. Får se om det blir summerdance eller bara själva gymmet. Visst gick det att fara på summerdance, men det var nog inte riktigt min sorts musik eller dans. Då är nog Zumba och Sh´Bam bättre, men är så sällan jag far på de timmarna då de är på så opassande tider...
 
Egentligen skulle jag vara ledig hela dagen idag, men blir att fara på nattjobb istället...men får vara ledig nästa natt som jag egentligen skulle ha jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0