Storloppis i Jakobstad

Ifjol missade jag evenemanget pga vår sommarresa, men i år var jag hemma och kunde fara. Gjorde inga stora fynd, hittade bara en liten sak åt mamma (men som sagt du får vänta till julen). 
 
 
Förstås fanns det en hel del saker man kunde ha köpt, men inget mera som jag behövde. Efter loppisrundan på torget gick vi till Korvgörans på kebab. Måste dock säga att vi blev besvikna, ingen höjdare och till vilket pris dessutom. 
 
 
Men mätta blev vi i alla fall, och det var ju det som var huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Malena

Lustigt! Jag köpte den kaffekvarn som är till höger på bilden.:)

Svar: Just så :) Tänk att jag råkade ta foto av just den bland alla tusentals saker!
Caroline

2014-07-22 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0