Rax,ämbetshuset och en jacka

Idag for vi en sväng till stan. Ändrade lite på min telefonanslutning, får se om det blir billigare nu. Sedan blev vi hungriga så vi gick till nyrenoverade RAX för att se om det blivit bättre eller sämre. Ja, inte hade det blivit bättre i alla fall. Ungefär samma mat som tidigare, men till ett dyrare pris. Efterrättsbuffén var inte heller att hurra över, 2,95 för glass och några godisar, ja kaffe fick man också. Annars kostade det 9,95 att äta, blev alltså 12,90/pers. Dessutom fanns inte en enda skylt på svenska, skärpning! Inredningen var inte den finaste, för mycket färg för min smak, var bättre förr.
 
Resten av eftermiddagen hjälpte jag Johnny med lite jobb vid Ämbetshuset. Var dock dåligt betalt för min del ;). Nej, men var nog bara roligt att hjälpa till att packa upp datorer och dylikt. Hann vara till Fyndis också, hittade en "Adidas" jacka för 5€. 
 
 
Nu blir det nog en promenad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0