Lat söndag

Har inte gjort så mycket idag. Var på mat till Gunvi o Jussi. Spelade ett parti Ticket to Ride också. Passade på och tog lite bilder i det fina vintervädret. Kan inte få nog av vackra vinterbilder. Då man kör någonstans ser jag bara en massa fina "foton" överallt, men är förstås svårt att fånga ögonblicket då man kör. 
 
 
Nu är det snart dags att jobba dubbelnatt igen. De lediga dagarna jag har haft nu har inte varit så trevliga (pga spysjukan), så får hoppas jag får njuta av de 5 (6) lediga dagarna jag har efter dubbelnatten. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ångrar så att jag inte tog med kameran då vi idag var till Malax på aglity träning med hundarna, alltså vilka fina foton det skulle blivit där ute på Söderfjärden :)

2014-01-19 @ 17:39:57
URL: http://linzun.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0