Gröna lilla my

Kom ju inte hem med bara en muminmugg igår, utan med två. Den ena hämtade jag dock från posten. Hade ropat in den via Huuto.net. Den kom faktiskt fram, och den var hel, fast den kom hela vägen från Åbo. Är/har varit lite tveksam till att köpa begagnade saker (som jag ej sett i verkligheten), via nätet , vet ju aldrig om man faktiskt får varan fastän man betalat, men denna gång gick det ju bra i alla fall. På huuto.net kan man ju åtminstone se vad säljaren har fått för tidigare feedback och på så sätt kan man ju känna sig lite säkrare, fast 100 procent säker kan man ju aldrig vara. 
 
Kalla mig gammaldags, men lite försiktig får man nog vara med köp över nätet. Behöver ju dock inte alltid vara säljarens fel att en vara inte kommer fram, posten är ju inte den mest pålitliga i alla tillfällen heller. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj den muggen va fin.ja har två muminmuggar

Svar: Jo den e fin, den tillverkades mellan 1999-2011, så var bara att köpa via nätet då jag inte kunde köpa den i butiken mera :) Vilka muggar har du då?
Caroline

2014-01-31 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0