Favorit gardinerna uppe

Igår tog jag äntligen ner julgardinerna som jag stört mig på i några veckor. Men varför ska det ta så länge att stryka gardiner? Fick i alla fall upp tre av fyra gardiner och alla julgardiner är nere, det ena fönstret gapar tomt än så länge. Får se om jag får upp den sista gardinen idag.
 
 
Känns bra att få det gjort. Nu får de här gardinerna hänga där fram till jul. Om jag orkar byta till julgardiner...ja det återstår att se då. Kanske jag hittar några nya fina före det, ja det vet man inte heller. Egentligen passar de här bra året runt. Tur att man inte har behovet att byta gardiner vår, sommar, höst och vinter.
 
Har ännu ett par julgardiner att ta tag i, men de hänger på jobbet. Tänker nog köra samma princip där, de jag hänger upp nu får hänga fram till jul, om man vill kan man ju damma av dem emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0