Bara för att det var fredag

Hela veckan har vi (läs Johnny),sett på olika matlagningsprogram på tv, det finns ju sjuttioelva sådana på tv just nu. Jag brukar mest bara se med ena ögat, är ju som bekant inte så intresserad av matlagning egentligen. Nåja, visst skulle det vara roligt att kunna laga det ena och det andra, men sådant tar tid och den tiden tar jag mig inte.
 
Johnny hade sagt att jag skulle kunna laga något gott åt honom någon dag, så igår gjorde jag slag i saken och ordnade en trerätters middag (efterrätten hade dock han gjort, var bara att ta den ur frysen och tina upp den).
 
Förrätten blev enkel, och såg lite rolig ut, men en förrätt var det!
 
 
Till varmrätt hade jag lagat tacopaj enligt ett nytt recept som jag hittade i ena LCHF kokboken, kan lägga upp receptet här någon dag.
 
 
Till efterrätt blev det cheesecake med grädde och jordgubbar, mums!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0