Röda tulpaner och förkyld igen

Igår kväll hade vi Gunvi o Jussi hit på mat, fick också röda fina tulpaner av dem. Johnny hade lagat tortillas på ett lite annorlunda sätt, gott blev det. 
 
 
Kände redan igår kväll att jag hade sjukt i halsen. Idag på jobbet har jag mest gått med snårapappret i handen hela dagen. Suck. Andra gången i år som jag är förkyld. Nå vad kan man göra annat än att snyta bort allt...
 
Snart ska vi på kaffe och tårta till Västervik. Mamma fyller nämligen år nästa vecka. Sedan blir det nog soffan resten av kvällen. Får se om jag kan fara på jobb imorgon eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå igen.men det finns överallt.hoppas det går fort över

2014-02-02 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0