Ibland får man något gjort

Idag har jag gjort många saker som jag länge funderat på att göra. Har städat ur skåpet med kastruller och dylikt samt två köksskåp. Fört upp en hel del saker i skrubben, saker som man inte behöver hela tiden. Vi har ändå inte så många köksskåp så onödigt att fylla upp dem med onödiga saker. Plockat undan lite, dammsugit. Tvättat täcken och kuddar, renbäddat. Känner mig nöjd.
 
 
Mellan varven har jag dock lagt mig ner på soffan och kikat på ett och annat avsnitt av Paradise Hotell Norge (en gammal säsong). Börjar nästan tala norska för mig själv, så inne i programmet är jag. Nåja, har snart sett alla 48 avsnitt (är uppe i 35), så då får jag väl leta efter något annat intressant att se på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0