En bättre dag

Mår bättre idag, har bara huvudvärk. Natten på jobbet gick också bra, försökte att inte jaga upp mig över småsaker. Blev inget gym idag, bäst så. Blir väl en promenad ikväll istället misstänker jag. Tillåter mig själv att ta en vilodag idag också, eller vilodag och vilodag, man tvättar ju och lagar mat där emellan också så lite gör man ju. Ska upp till jobbet till 7 imorgon bitti (tycker inte om att ha morgontur efter natt) så får ta det lite lugnare idag. Ibland är det också skönt att inte ha några måsten. 
 
Ser framemot en dag då jag får se på hur många avsnitt av Paradise Hotel Norge som jag vill. Kanske det blir något avsnitt av någon annan serie också. Tur att det finns internet så man kan se på lite alltmöjligt. Behändigt med bärbar dator också, man kan ju se på serier samtidigt som man lagar mat eller gör något annat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0