En helt vanlig måndag mellan jul och nyår

Idag har jag en ledig dag. Får se om jag alls får gjort det jag har tänkt göra. Har fastnat vid datorn, håller på med en tillbakablick över det gångna året, men det tar ju så länge att gå igenom alla tusentals foton. Nåja, snart är nog den första delen klar (delar upp året i fyra delar).
 
Måste nog ta mig i kragen nu och fara iväg mot stan. Innan det är dags att fara till stan igen. Får se om något loppis är öppet idag, har lite loppisabstinens. Sedan blir det kanske gymmet också, om jag hinner. Ikväll ska det handlas nyårsmat, får se vad vi hittar på för smaskens. Det behöver ju egentligen inte vara så invecklat.
 
Vad äter ni på nyår? Ifjol blev det gratinerad hummer till förrätt, men i år tror jag nog vi skippar den och lagar något enklare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0