Årsdagen

Idag har vi firat 13 år tillsammans och 9 år förlovade. På årsdagen brukar vi fara och simma till Tropiclandia, men vi var inte dit ifjol, och inte blev det något besök dit i år heller. Istället blev det en dag på stan och mellandagsrea samt god mat på Amarillo. Bra så. Man behöver inte göra det så invecklat. 
 
 
En fin blombukett fick jag också! På Amarillio gjorde jag något jag sällan gör, tog någonting helt nytt från menyn. Dyrt var det och gott, men inte så gott att jag tar det igen. Hittills har ingenting slagit Garlic Steak eller Garlic Chicken. De är och förblir mina favoriter. 
 
På rean fyndade vi båda två lite smått och gott, men mera om det en annan dag. 
 
Nu blir det bastu och myskväll, en bra avslutning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0