Sista veckan i augusti

Tycker det är skönt att få börja veckan med att sluta jobbet klockan 9 på morgonen. Tänka "haha nu har jag jobbat mitt för idag" då alla andra åker till jobbet. Denna måndag, samt tre måndagar framöver ser ut så, jag slutar 9 på morgonen. Riktigt skönt med andra ord. Där emellan jobbar jag ju förstås lite andra tider också. 
 
 
Idag kan det hända det blir gymmet efter nattjobbet, får se vilket humör jag är på. Om jag orkar. Resten av dagen ska jag bara slappa och göra ingenting, tycker jag förtjänar det efter att ha jobbat dubbelnatt. Kanske man ser något avsnitt av någon bra serie. Såg föresten att säsong 2 av Under the dome börjar snart, från Nelonen tror jag det var, måste ta reda på vilken dag så man inte missar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0