Röda vinbär

Igår före kvällsjobbet plockade jag en stor hink med röda vinbär. Hann inte plocka alla bär, har halva busken kvar ännu, så blir väl en hink till. Har själv inget behov av vinbär, så tog med bären till jobbet. Där går de nog åt.
 
 
Något regn hann jag inte se här hemma, fastän jag såg mörka moln, men hann bara fram till Smedsby så började det regna.
 
 
Denna lördag är det fullt upp. Först blir det loppisrace i Sundom, sen bär det av till Powerpark i Alahärmä för Power truck show. Återstår att se hur länge vi stannar där. De har nämligen program hela dagen lång, men konserten jag skulle vilja fara på är först sent på kvällen, ja vi får se vad vi orkar med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0