Dagen jag väntat länge på

Dagen är här. Dagen jag väntat på i ett år. Det är dags för Juthbacka marknaden! Blir nog en hel dag för min del. De flesta kommer nog dit på eftermiddagen, men jag, Mia och Tomi far iväg redan nu på förmiddagen. Sedan kommer Johnny dit efter jobbet. Knappast blir det en 12 timmars dag, men inte långt ifrån. Som jag har väntat!
 
Jag o Mia på förra årets marknad.
 
Hoppas på en bra dag utan regn. Men regnar det så regnar det, jag smälter inte. Inget kan förstöra min marknadskänsla. Packar väskan full med "ifall om" kläder och så åker vi iväg. Ha en bra dag alla ni andra också! Kanske vi ses i vimlet.
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag väntar också redan på nästa års juthbacka marknad. Det är nog den bästa happening på året :)

2014-08-23 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0