Vita tulpaner

Det är något speciellt med vita tulpaner, de är bara så fina. Kanske man borde börja odla tulpaner så man skulle ha tulpaner hela tiden? Ibland kan jag tycka det känns onödigt att köpa tulpaner, för jag behöver ju egentligen inga, men då igen måste man ju få unna sig lite skönhet i vardagen. Man måste ju inte köpa nya varje vecka, någon gång då och då tycker jag känns lagom. 
 
 
Hur ofta köper du tulpaner och andra blommor på vårvintern och våren? Är det bara jag som skulle kunna köpa hela tiden, men sist och slutligen tycker att det känns lite onödigt?

Kommentarer
Postat av: Bitta

Vita tulpaner har jag aldrig haft på bordet!! Måste prövas så snart jag hittar en bukett, din ser så fin ut. Jag tänker som du, det är onödigt men ändå blir det några buketter på våren.

2014-04-29 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0