Förvaringspåse och kakfat

Blev en loppisrunda på eftermiddagen. Hann med loppis vid Kvevlax Uf, Fyndis, Folkhälsan, Ewa o Adam, Suvikirppis samt Omatori. Det sist nämnda förstår jag inte hur de lyckas få att gå runt, men tydligen gör de det och folk var det där. Jag kom dock ut tomhänt därifrån. 
 
De här sakerna kom med mig hem idag.
 
 
Den här förvaringspåsen av tyg köpte jag för en billig slant, ett kuddöverdrag med samma text har jag från förut. 
 
 
Det här lilla kakfatet med kupa kunde jag bara inte motstå. Kommer jag att använda det som kakfat eller till något annat återstår att se.
 
Köpte en skjorta också, men den snurrar runt i tvättmaskinen just nu så får visa den en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0