Dagens roadtrip till Ikea

Blev en bra dagsutfärd till Ikea. Ulli var också snäll och stannade vid ett loppis efter vägen, men ingen av oss gjorde några fynd där. Behövde ju egentligen ingenting från Ikea, men fick ändå med mig ett lakan och några blommor plus någon annan småsak. Ibland är jag bra på att inte handla en massa små onödiga saker, känns bra då man lyckas med det. Blommor till påsk skulle jag ju oberoende köpa så lika bra att passa på att köpa dem idag då.
 
 
Ett tack till Ulli som orkade köra hela vägen, vet inte om jag skulle ha orkat göra det, och tack för sällskapet båda två, var riktigt roligt. Vi fick ju oss ett gott skratt eller två. Var ju tur att jag kom hem med huvudet i behåll och inte lämnde kvar det någonstans efter vägen...eller hur det nu var :).

Kommentarer
Postat av: Ulli

Det var ju tur att du kom hem med huvudet i behåll! Tack själv för sällskapet, det var väl det goda sällskapet som höll mig vaken eller var det energidrycken? Hur som helst blev det en lyckad dag!

2014-04-15 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0