Nya kameran

Äntligen har jag en ny kamera! Ska se till att vara lite försiktigare med den här. Ska bara lära mig hur man använder den nu då. Tar väl sin tid. Så här ser den ut i alla fall:
 
 
Med kameran kom två olika sorters objektiv. Har aldrig använt en kamera med skilda objektiv förut, allt har suttit ihop från första början. Så har egentligen ingen aning om hur man använder dem, man jag får väl lära mig. 
 
 
Om man vill kan man köpa ännu fler objektiv till kameran om man vill. Tror dock det får räcka med dessa två, i alla fall just nu.
 
Bilderna är googlade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du valde den med två olika objektiv. Det längre är bra att använda då du ska fota närbilder eller något som finns längre bort, det korta är bra då det ska fotas t.ex. fester :)

2013-09-24 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0