Gårdsloppis i Singsby och Smedsby

Idag var vi på Gårdsloppis till Singsby. Var ca. 20 gårdar som man fick åka runt till. En del intressanta saker såg man, men skulle gärna ha velat se mera porslin, arabia, gamla möbler och liknande. Visst kan jag köpa kläder, och köper kläder på loppis, men det är ju nog porslin och gamla möbler jag är mest intresserad av.
 
 
Några inköp blev det, en klänning och en korg för 1 euro styck. Köpte också en annan sak, men den ska jag möjligen modifiera och sälja vidare, får se hur jag gör... Johnny fyndade också två Kalle Ankas Pocket.
 
 
Besökte också Gårdsloppiset som arrangerades i Smedsby hos Joanna. Där var det full rulle med många försäljade och besökare. Där fanns dock mest barnkläder så hittade inget av intresse där. Säkert var det en guldgruva för den som sökte barnkläder! Hoppas försäljningen gick bra Catie :).
 

Kommentarer
Postat av: Catie

Joo, försäljningen gick över förväntan :) Men klart jag fick släpa hem en massa också! :)

Svar: Va bra! :) Ja nå huvudsaken de va egna saker du släpade hem o inte saker du köpt :) Alltid skönt att bli av med saker man inte behöver.
Caroline

2013-09-15 @ 19:42:40
URL: http://caaatie.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0