Början på en samling?

Idag känner jag mig mycket bättre! Endast snuvan och huvudvärken kvar. Behövde röra på mig efter två dagar på soffan så for via Suvikirppis, Adam & Ewa samt butiken. Måste säga att det räckte bra som dagens motionspass. Är nog inte helt kry ännu, men på god väg. Blir nog inget gym förrän tidigast nästa vecka. 
 
På loppis hittade jag ett glas som jag tidigare tänkt köpa, men detta kostade bara 40 cent till skillnad från de glas jag sett tidigare, så idag köpte jag ett. Då de såldes i butiken var det senap i glasen, det var väl i slutet av 80-talet eller början på 90. Ännu är de inga samlarobjekt, men man vet inte vad de blir i framtiden. Tycker de är fina bara i sig. De jag minns är Kalle Anka, Musse Pigg och Kajsa Anka. Kanske det finns andra motiv också?
 
 
Kan ju samla de här glasen åt Johnny, Kalle-Anka fantast som han är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0