Vinterjacka

Vad gör man då den ena vinterjackan är för stor samt har fläckar som inte går bort och den andra har dragkedjan gått sönder på samt att den också är väl stor? Jo man köper en ny såklart! Hade egentligen inte tänkt köpa en jacka då jag for till stan igår, skulle endast köpa några konsert biljetter, men nu blev det som det blev. En ny jacka behövde jag i alla fall. Och speciellt dyr var den inte heller.
 
 
Den var för ovanlighetens skull ljus! Har nog aldrig haft en så här ljus vinterjacka, de brukar ofta vara svarta...men lite variation måste man ju ha. Så nu väntar jag på kölden så jag får börja använda den...ja fast riktigt iskallt behöver det ju inte bli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0