Höstfint på trappan

Igår gick jag en promenad i skogen intill och plockade lite granris. Först tänkte jag bara lägga riset på blombänken, men kom på att jag skulle sätta det i några mjölkhinkar och vips blev det så här.
 
 
Önskar att vi hade en större entré trappa, men gick ju lika bra att sätta hinkarna på trappan upp till terrassen. Kan ju hända arrangemanget syns till vägen också och kan glädja andra än oss själva.
 
Hoppas bara det inte regnar så mycket den kommande tiden. Vill ju inte få fullt med vatten i hinkarna. Då får det hellre snöa.

Kommentarer
Postat av: L8

Va du ji dukti att fotografer! Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Caroline

2013-10-31 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

va fint du har gjort jag har int hämtat ris ännu ha tyckt e ha vari somrigt än så läng

Svar: Tack! Jo, ha nog varit somrigt länge i höst, men nu får nog vintern komma e ju ändå November. Blir så mörkt då det inte finns nån snö.
Caroline

2013-10-31 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0