Håller tummarna för morgondagen

Idag har jag haft besök av Johanna. Var länge sedan sist, förra året någon gång. Var verkligen roligt att träffas! 
 
Imorgon blir det tidig väckning, ska på massage 8.30. Ska väl inte ha några höga förväntningar, men hoppas det skulle bli lite bättre i ryggen, men det återstår att se. Måste också förlänga min sjukledighet så jag har ledigt på torsdag också. Blev lite knepigt då jag har sjukledigt till och med onsdag, men har natt ons-to. Måste förstås se hur det känns i ryggen imorgon efter massagen om jag kan jobba på fredag, men har sen ledig helg åtminstone. 
 
Molly har varit riktigt gosig idag. Mitt i allt hoppade hon upp i soffan där jag låg och lade sig ner när med mig. Sedan då jag låg på spikmattan lade hon sig ner där bredvid också. Men hon är inte alltid så lydig. I princip varje dag smaskar hon i sig vatten från golvbrunnen i duschen (fast det finns vatten i vattenkoppen i köket), Whiskas har förstås lärt sig av Molly och gör samma sak.
 
 
Nu ska jag se klart Äntligen Hemma, sen blir det nog snart tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0