Fönstertvättning pågång

Idag har jag haft projekt fönstertvättning pågång, samtidigt som har jag dammsugit en del av nedrevåningen. Hela tre fönster samt yterdörren fick jag tvättat. Suck. Fönstertvättning är inte min favoritsysselsättning. Men har bestämt mig att alla, och då menar jag ALLA fönster ska bli tvättade före jul. 
 
 
Är ju nog tur att man inte är så noga och måste tvätta alla fönster flera gånger i året. Finns nog något fönster på vinden som jag aldrig tvättat. Får se hur länge det tar innan alla fönster är tvättade, har ju några veckor på mig fram till jul. 
 
En av orsakerna till att det tar så länge att tvätta fönstren är ju att jag hittar på en massa andra roligare saker att göra samtidigt. Idag gick jag länge omkring i huset och funderade vilka saker som skulle passa att lägga mellan fönstren. Tycker det ser så hemtrevligt ut med någon eller några saker i det annars outnyttjade utrymmet mellan fönstren.
 
 
Får se om jag har någon inspiration kvar ännu idag och får tvättat ännu något fönster...men jag tvivlar. Tror nog jag fortsätter någon annan dag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fönstertvätt är inte kul.men skulle nog behövas.Ha en fin helg

Svar: Nej verkligen inte! Tack, ha en bra helg du också :)
Caroline

2013-10-19 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0