Ändrade planer

Suck. Blev ändrade planer idag. Var till frissan, blev hur bra som helst, men det var en ren pina att behöva sitta stilla i en timme. For till närliggande loppis efteråt för att mjuka upp ryggen, men det tog så sjukt att jag bara gick, såg inte på några saker. Hade bestämt mig för att fara till Anttila och köpa en ny mixer som var på rea. Så styrde bilen in mot stan. Kom mig bara ut ur bilen så kände jag att jag nog måste ta in värkmedicin för att alls orka gå till Anttila så gick in via Citymarket och köpte något att dricka. Det blev en snabb Anttila runda, visste ju vad jag skulle ha så gick raka vägen och köpte det, tog ca 5 minuter så var jag nere vid bilen igen. Fanns hur mycket som helst som jag kunde ha sett på vid Anttila, men det enda jag kunde tänka på var att få lägga mig på spikmattan där hemma.
 
Äta bör man annars dör man brukar man ju säga, så svängde sen in via matbutiken. Var heller ingen trevlig upplevelse, kunde knappt bära handelskorgen. Som tur fanns HVC nära så blev ett läkarbesök. Så nu är man sjukledig till onsdag. (PS. Linda samt Johnna, ni är nog varmt välkomna hit nästa vecka ändå, har ju ingen smittsam sjukdom :), dessutom är jag i stort behov av sällskap.)
 
Bokade in en tid till en massör, men hon hade tid först på onsdag. På måndag borde jag dessutom ringa till fysion och få en tid dit.
 
Så sådant sysslar vi med här i huset. Hoppas ni andra har en trevligare dag. Nu ska jag fortsätta ligga raklång på min spikmatta, känns redan lite bättre, för stunden i alla fall.
 
 
Muntrar upp mig med en bild på Molly och hennes favoritträd. Tydligen ett passligt ställe att vässa klorna på.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj det låter inget vidare.jag räfsade en liten stund och fick sjuk rygg borde man sitta i vaddpåse.Ha e gott

Svar: Nej, inte roligt. Skulle va skönt om man kunde byta till en bättre rygg :) Ha det bra du också.
Caroline

2013-10-25 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0