Julblommor på olika sätt

Då det gäller julblommor så tycker jag om att få inspiration från olika tidningar och dylikt. Det är roligt att experimentera och pröva på lite nya saker som olika sätt att plantera blommorna på. Nuförtiden har det blivit populärt att plantera blommor i alltmöjligt från olika sorters krukor, glas, fat, ja till och med skor. Det är bara att låta fantasin flöda.
 
Här kommer lite inspirationsbilder från ett par "gamla" jultidningar.
 
 
Varje år tar jag fram samma gamla tidningar och alltid hittar jag något nytt att läsa. Ibland tänker jag att jag inte ska köpa någon ny julinspirations tidning, men misstänker att jag inte kan hålla mig i år heller. De är ju ändå så inspirerande och intressanta att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0