Bra avslut på veckan

Måndag och ny vecka igen. Jag ser framemot att få fara på jobb imorgon. Hoppas bara jag inte får en ordentlig förkylning så jag måste vara hemma igen, för har haft sjukt i halsen hela natten och nu har det börjat rinna ur näsan också, får hoppas det är en lindrig variant. Vet ju ännu inte vad ryggen tycker om att börja jobba igen, men det ser mer lovande ut än sist. 
 
Avslutade gårdagen med ett skönt bastubad. Jag kände mig frusen så det passade mig perfekt. Passade samtidigt på att mysa till det med lite ljus i badrummet. Molly som låg på badrumsmattan tyckte säkert också det var mysigt med levande ljus.
 
 
Får se vad denna dag har att erbjuda. Jag misstänker starkt att det nog kan bli något loppisbesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0