Blir en stadsdag

Igår kväll kom mamma, pappa samt Inger hit på kaffe. Jag hade stått i köket hela eftermiddagen och bakat både kladdkaka och mjuk pepparkaka (bäst att passa på då bakhumöret infann sig). Kladdkakan blev bra, men pepparkakan skulle jag ha kunnat kasta direkt i roskis, för den fastnade i formen IGEN! Var nog sista gången jag lagade den. Som tur lagade Johnny en ny och den blev ju förstås hur bra som helst. 
 
Är skönt med en vanlig ledig lördag idag, inte en sjukledig lördag. Idag ska vi passa och och "göra stan" då vi för en gångs skull har en ledig lördag båda två. Nästa helg ska Johnny faktiskt jobba! Inte så ofta det händer, typ nån gång på 5 år. Får se om jag hittar någon julfestklänning, jag är ganska tveksam, men man vet aldrig! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

he jir it na kul tå e fastnar i formon.ja ha eingang kasta ut formo och allt.had köpt på loppis täför såld di on tå e fastna i on

Svar: Nej, inte roligt! Va no säkert därför di såld formon, int vill man ha nån som he fastnar i :)
Caroline

2013-11-16 @ 12:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0