Veckans loppisfynd

Gjorde en del loppisfynd i Tammerfors. Annars tycker jag dock att det inte finns så många bra loppis där, i alla fall inte om man är ute efter att fynda porslin och gamla saker. Ett ställe jag kan rekommendera är Kirpputori Silinteri på Ajokinkuja 4. Bredvid finns också Löytöliiteri, ett STOR butik med alltmöjligt i inredningsväg. Andra helt okej loppis är Radiokirppis på Laukontori 12 och Bonuskirppis på Itsenäisyydenkatu 11-13. 
 
Videkissor av plast hittade jag i Hämeenkyrö. Ser riktiga ut tycker jag. Här ser du också det hörn inne i huset som ännu inte är riktigt färdigt. Rören ska nog kläs in så småningom.
 
Tupperware bakunderlägg för 3€.
 
En mattallrik för 4,50€.
 
Tvåvåningskakfat 10€.
 
Hittade nog lite annat också, men vad är en hemlighet :).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0