Summerdance igen och dags för service

Var på Summerdance till gymmet idag. Var bättre än förra veckan. Kanske det berodde på att det var en annan ledare också. Riktigt roligt var det! For sen och beställde tid till service på Automaa. De ska fixa besiktningen på samma gång då de har A-katsastus i samma hus. Praktiskt, så behöver jag inte fara enkom och besikta bilen någon annan dag. Får bara hoppas man inte blir ruinerad så här passligt i semestertider...men ska bilen servas så ska den servas, kommer inte undan. Var till Västervik på mat också.
 
Den riktiga sommarvärmen lyser med sin frånvaro idag också. Solen skiner, men såklart blåser det ganska hårt. Idag blir det ingen bakning, räcker med de tre plåtarna med knäckebröd jag bakade igår. Nu tror jag bestämt jag ska ta fram dammsugaren, då man bakar med en hel del frön vill en del trilla ner på golvet också...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0