1 Juli

Tänk att en månad av sommaren har gått redan. Bara denna vecka kvar av semestern, blir jobb igen söndag kväll. Som vanligt skulle jag kunna ha ledigt hela sommaren, ja bara det skulle komma in pengar på kontot ändå. Känns ändå bra att Johnny fortfarande har 4 veckor kvar av sin semester, då jag jobbar som jag gör så känns det nästan som jag skulle ha semester i alla fall. Nåja, nog talat om jobb, ska ju njuta av den här sista semesterveckan.
 
Har inga speciella planer för veckan, bara lördag då det blir loppisrace i Purmo, ser framemot det! Ja och så var det en auktion i Maxmo som vi borde hinna via också. Idag ska jag nog fara till gymmet, två veckor sedan sist. Blir nog säkert ett loppisbesök också. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0