Dagens många fynd

Hittade många saker på min loppisrunda idag. Besökte också Omatori dit jag inte varit på länge, det visade sig vara tur att jag svängde in där då jag bl.a. hittade gardiner jag länge sökt efter. Sen blev det Suvikirppis, Eva o Adam samt Fyndis.
 
Gungstolsmatta? för 10€, lång tygbit 4,50€ (ska bli löpare till matbordet).
 
Böcker, 1€ och 3,50€.
 
En Tupperware brödlåda för 6€. Har en likadan från förr. Bra att ha två då man ska baka bröd eftersom alla semlor inte rymdes i en låda. Dessutom går de att stapla ovanpå varandra.
 
Dagens bästa köp. 4st vita linnegardiner (till två fönster). 4,90€ per par= billigt! De är 215 X 70, så helt perfekta till våra sovrumsfönster. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0