Tandläkarbesök

Var på tandkoll igår, ingen rolig upplevelse. Blodet rann och det tog sjukt. Brukar inte tycka att det tar sjukt att lappa hål, men igår var det extremt. Var inte tanden med hål som det tog sjukt att lappa utan det var en tand som det var borta en bit från som det tog sjukt att lappa. På tredje försöket lyckades lappningen av den! 
 
Idag blir det nog en hemmadag tills jag ska till jobbet kl.18. Har dubbelnatt igen. Hoppas jag får sova mera än sist. Tänkte först att jag skulle fara till gymmet, men orkar inte köra fram och tillbaka idag.
 
Solen var just framme, men nu är den bakom molnen igen. Någon promenad blir det nog inte. Var nämligen glashalt på vägen och gården igår kväll då jag kom hem från jobbet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0