Sjukledig

Jaha, så var man sjukledig hela veckan då. Inte så roligt, men vad kan man. Lika så bra nog att få ta det lugnt. Frågan är bara vad jag ska göra denna vecka. Kan ju inte bara ligga på soffan, är nog inte så bra för ryggen det heller. Måste väl nog komma mig ut på nån promenad, kanske det skulle vara bra. Några gymnastiska rörelser ska jag nog undvika, har ju nästan blivit värre i ryggen då jag varit till gymmet (med undantag av SH´BAM och andra dans timmar). Blir inget gym denna vecka, får se hur det känns nästa vecka.
 
Värst är det ju som sagt då jag sitter, allra värst då jag kör bil. Gå och stå är inget större problem, men då jag böjer mig framåt tar det sjukt. Har två olika värkmediciner att ta, hoppas de hjälper. Var också till röntgen, men får svar därifrån först nästa vecka så får se då. Borde också boka tid till Fysioterapin, fråga vad de tror. Men vet ej om jag ska vänta på röntgen svaren först. Tror inte några strechnings övningar hjälper, tycker jag har prövat allt sådant
 
Har föresten flera säsonger av Lilla huset på prärien på DVD som jag inte sett på. Kanske jag ska se på det som tidsfördriv. Men först blir det nog lite mat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0