Kotzone på en fredag

Sjukledigheten är över och på måndag börjar min vintersemester. Är jag frisk nu då? Nå ja, återstår väl att se. Visst känns det bättre då jag inte gjort så mycket denna vecka, men nog tar det fortfarande sjukt i ryggen, främst om jag måste sitta länge. Men ibland tar det sjukt och ibland inte, blir inte riktigt klok på min rygg. Får se om röntgenbilderna visar något, borde få svar på måndag. 
 
Blev så snål på en Kotzone idag så det blev dagens lunch/middag.
 
 
Passade också på att köpa hem lite tulpaner.
 
 
Nu blir det nog soffan någon timme framöver, fastän det egentligen borde dammsugas, men men, lite damm i hörnen skadar väl inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0