Börjar tydligen bli gammal...

Börjar bli bortskämd med att få sova länge på morgon, stiger inte upp före 9-10 varje dag. Får hoppas man kommer sig upp på lördag morgon då bussen till hamnen går 7.40.
 
Läkaren ringde igår angående röntgenbilderna. De kunde inte se nån förskjutning av några kotor eller liknande men de kunde däremot se förslitning på flera kotor, vilket inte går att göra någonting åt. Tydligen börjar man bli gammal! Läkaren ansåg att jag skulle ta kontakt med fysion för att få några rygg och mag övningar (jag tror ju inte de kommer med några övningar jag inte gjort förut på gymmet), men får väl se. Måste väl boka tid någon dag.
 
Idag blir det nog gymmet nu på förmiddagen och sen en sväng via loppis för att se om jag sålt något. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0