Stundars julmarknad

Igår besökte jag Stundars julmarknad tillsammans med Mia och Tomi. Var ovanligt mycket folk samt försäljare i år. Tyvärr infann sig inte julstämningen för min del, men det var stämningsfullt i alla fall. Hade lite bråttom att gå igenom marknaden för att hinna till jobbet, så det var nog en orsak till att man inte kunde koppla av och njuta av atmosfären. Mina inköp får du se en annan dag.
 
 
Köpte såklart en traditionell stundars gris också, och den var så god! De är förstås godast då de är nygräddade. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Stör mej otroligt mycket att vi inte ens kom ihåg att det var julmarknad där igår, brukar vara dit men missade ifjol och missade nu då iår också :( den enda riktiga julmarknaden :)

Svar: Ja, precis, enda riktiga julmarknaden här omkring. Men ni får fara ett nytt år :)
Caroline

2013-12-02 @ 18:04:23
URL: http://linzun.blogspot.fi/
Postat av: Anonym

jag ha aldrig vari på marknaden bara i tanken,då köper man inte något onödigt

Svar: Nå int behöver man köpa nåt, men ofta gör man ju nog de i alla fall. Skansens julmarknad fick utebli i år, så fick nöja mig med Stundars :)
Caroline

2013-12-02 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0