Mera julblommor och julfunderingar

Köpte lite mera julblommor igår. Kan inte få för många av dem. Denna gång fick det bli tulpaner och en amaryllis. 
 
 
Som ni kan se fick lillajulsgranen flytta in under trappan. Den var ju så fin så kunde inte kasta ut den. För att göra den ännu finare satte jag i en ljusslinga också. 
 
Nu återstår projektet klä färdigt granen. Hittills känner jag mig lite mer rofylld än igår. Börjar ju ändå ha det mesta klart inför jul. Det enda jag funderar över är när jag ska hinna sova ordentligt...får bli efter julen. Från och med idag och 6 dagar framöver jobbar jag. Blir natt inatt, sen två morgonskift och sen en natt igen. Men det blir nog bra det också (får jag intala mig). Jobbar ju som jag önskat dessutom. Huvudsaken jag har ledig kväll på julafton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0