Julgardiner och loppisrunda

Kändes så bra med en sovmorgon. Idag åker nog dammsugaren fram. Borde dessutom plocka fram alla loppissaker och prissätta dem. Ska nämligen föra saker till loppis på fredag. Men det är ingen panik med loppissakerna, är ju ändå bara tisdag idag. Blir nog en loppisrunda idag också. Ofta har man någon tid att passa då man går på loppis, i alla fall jag, men idag får jag strosa omkring i lugn och ro. Att gå på loppis är verkligen avkoppling för mig. 
 
 
Igår tog jag tag i saken och strök sovrumsgardinerna och hängde upp dem, lika bra kunde jag ju stå och styka gardinerna och se på tv som att sitta i soffan och se på tv. Så nu tror jag att alla julgardiner är uppe, men det återstår att se. Byter inte gardiner i alla fönster till jul, någon måtta får det ju vara, Som tur har vi inga gardiner i badrummet (frostat glas), men annars har jag bytt gardiner i 10 av 20 fönster så får känna mig nöjd. Projektet med att tvätta alla fönster till jul har jag övergett, finns nog viktigare saker att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0