Första advent

Idag får vi tända det första ljuset i adventljustaken. I år ser den ut så här i vårat hus. Blockljus och lite mossa.
 
 
Denna dag har jag fullspäckat program, och då menar jag verkligen fullspäckat. Ska först fara till sjukhuset med lite saker åt Johnny, han hade ju redan läst ut Kalle Ankas pocket som jag köpte åt honom igår. Ser nog ut som om han får komma hem nån gång idag, men det återstår att se. Sedan blir det en sväng via Stundars julmarknad och sen jobb 13-21. Efter jobbet blir det kalas, som visserligen börjar kl.19, men får fara dit direkt jag slutar. Imorgon blir det dessutom jobb från 7 på morgonen så oj oj. Vet inte vem som ska städa här, hade ju tänkt göra det igår, men hann bara dammsuga i vardagsrummet och köket, nåja hinner väl göra det någon dag nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en gjuten stake har tänt första ljuset.det var tråkigt att höra om J men säkert reder det opp sig .man ska inte ta något för givet.städa hinner du ti våren

Svar: Jo, han e hemma nu, men vet inte ännu vad som orsakade domningarna...Städa hinner man nog, finns ju viktigare saker att göra :)
Caroline

2013-12-01 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0