En torsdag i december

Idag blir det jobb 7-15. Stannar inte en minut till :). Nej, skämtosido. Men idag har jag faktiskt tänkt fara till gymmet. Träningen har fått lida tillräckligt många veckor. Men om jag far idag blir det åtminstone ett träningspass denna vecka. Helgen är nämligen fredad, har nog annat att göra då (förut jobb också). 
 
Ikväll måste jag fortsätta prissätta loppissakerna. Prissatte nog en del igår, men återstår ännu en hel del. Får se då hur det går att sälja på Fyndis i Smedsby, är första gången jag säljer där. Tror inte jag får sålt lika mycket som på Ewa och Adam, men då igen är det lite lättare att hålla reda på sina saker på Fyndis som inte är lika stort. Är inte roligt då folk lägger saker på fel bord, att de inte lär sig!
 
Har du några erfarenheter av Fyndis? Har försäljningen gått bra där?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå både och ja tycker e betär på fyndis.men ja skrev opp allt ja förde finns vissa långfingrade på båda ställen.men e så snyggt på fyndis

Svar: Okej. Jå nå he finns långfingrade på alla loppis, brukar no allti skriv opp va jag säljer så man vet lite va man ha sålt.
Caroline

2013-12-05 @ 18:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0