En ren

Hittade en billig ren på Kärkkäinen i Uleåborg. Den var så billig så vi bara måste köpa den. Nu har den hoppat upp på en sten på gården och lyser så fint.
 
 
Som ni kanske ser i bakgrunden så har jag satt ut ett ljusnät över den stora vågen jag ropade in på auktion i somras. Visste inte vart jag skulle sätta nätet utan att behöva dra skarvsladdar över hela gården, så det fick bli bra sådär. 
 
Ni kan också se att halva julbelysningen på terrassen har slocknat. Det visade sig att sladden gått av så nu ska Johnny fixa den, tur att jag inte hann fara och köpa en ny då den gamla går att laga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

di e så fina renarna.vi har haft men hälften har mörknat så he ji it na vackert mera ti ha fram.passar upperligt på stenen.Fint fint

2013-12-20 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0