12 år

Idag firar vi att vi varit tillsammans i 12 år samt 8 år förlovade. Tiden går fort. Johnny bjöd mig på god mat på Amarillo. Blev inget Tropiclandia besök i år, får ta det någon annan dag.
 
 
Var också via Anvia butiken för att fixa till digiboxkortet, får se nu om det fungerar. Ska man vänta en halvtimme innan det börjar fungera eller var det att så att det börjar fungera en halvtimme efter att de fixat om lite inställningar på datorn? Just nu ser det inte så lovande ut, men är väl bara att vänta och se. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som samma som jag åt där ikväll, vitlöks nånting, sjukt starkt var det i alla fall!

Svar: Garlic chicken tar jag nästan alltid, starkt och gott! Ibland kan jag variera mig och ta garlic steak istället men chicken är billigare :)
Caroline

2013-12-28 @ 23:48:18
URL: http://j-fotobloggen.blogspot.fi/
Postat av: linda

GRATTIS, 12 år ihop, 8 år förlovad...hm...år 2014 så får du nu lov att ändra statuset till: 13 år ihop och nygift eller helst BRID TO BE!! ;)

Svar: :)
Caroline

2013-12-29 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0