Nytt gym och en fästing

Efter att jag slutade jobbet imorse for jag till LadyLine Ritz i stan, dit jag hade fått en veckas gratis träning. Måste säga att det inte var lika bra som gymmet jag är van med, färre maskiner hade de också. Men nu har jag prövat på stället i alla fall, vill inte byta. 
 
Får se vad jag hittar på idag, blir ju nattjobb igen kl.18. Om det inte börjar regna kanske jag klipper resten av gräset.
 
Såg att Whiskas har en fästing (första för i år) under halsbandet...måste väl försöka få bort den på något sätt idag då...blir inte lätt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Far efter en ordentlig fästingpinsett så får du nog bort den. Det är inte svårt varken på hund eller katt.

Svar: Hade nog en fästingpincett hemma, gick faktiskt smidigare än jag trott, har aldrig tagit bort en fästing förut.
Caroline

2013-08-15 @ 11:02:57
Postat av: Linda

Hamnar att dra bort några fästingar/sommar från hundarna...äckligt varje gång men bort ska de :)

Svar: Jo usch! Tur att vi inte har många här...ännu i alla fall .)
Caroline

2013-08-15 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0